Léto s indiány - příměstský tábor (2. turnus)

19.07.2022

1. den

Výroba předmětů nepostradatelných pro pravého indiána, nácvik střelby z luku. Podívejte se na fotky z 1. dne.

2. den

Výlet do Loučné nad Desnou, navštívili jsme dětské hřiště u rybníka Kociánova, zámek a zámeckou zahradu. Podívejte se, jak jsme si to užili.

3. den

Ráno jsme kreslili a vyráběli indiánský totem, oblékli se do kostýmů a zhotovili foto všech Indiánů.
Dopoledne jsme si zařádili v idiánském víceboji-krotili jsme mustangy, lovili bizony, plnili tajné úkoly z náčelníkovi skříňky a stříleli z luku. Odměnou pro všechny byly pravé indiánské náramky.
Odpoledne jsme se šli zchladit na krytý bazén v Mohelnici. Fotky ze třetího dne najdete ZDE.

4. den

Výlet do Šternberka jsme zahájili svačinou u nádherného kláštera. Poté jsme se přesunuli na hrad, kde jsme si zahráli hru Pevnost Boyard. Nejlepší tři týmy si vyzvedly odměny ve věži u otce Fury. Další chvíle dnešního horkého dne jsme strávili v chládku hradu. Po kuřízku v restauraci jsme se vydali na zpáteční cestu do Mohelnice. Fotky z naší výpravy naleznete ZDE.

5. den

Páteční svačinku jsme snědli u mohelnické kašny na náměstí. Následoval film Velký červený pes Clifford-děti se nasmály a někomu ukápla možná i malinká slzička. Po obědě se v parku vrhlo 6 týmů na stavění indiánského obydlí - týpí - z přírodních materiálů a zahráli si indiánskou stopovačku. Nejlepší týmy našly pohyblivý cíl - děti vám prozradí, kde byl:) Odměnou po soutěžích jim bylo řádění na dopravním hřišti. Fotky z pátého dne naleznete TADY.

Zpět

Cookies

Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.

Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.